Een druk bezette man of vrouw vindt het soms lastig om zijn of haar eigen afspraken in te plannen. Met agendabeheer zijn dubbele afspraken verleden tijd. Agendabeheer is een extra service van een telefoonservice. Wanneer klanten jou bellen maar jij te druk bent om de telefoon op te pakken zal de telefoonservice dit voor jou doen. Het kan dan natuurlijk zijn dat jouw klant een afspraak met jou wil maken, hier komt agendabeheer bij kijken. De telefoniste heeft jouw agenda (deels) in beheer. Dit is een online agenda waar jij natuurlijk zelf ook in kan kijken en afspraken eventueel in kunt verzetten. Agendabeheer is een handige oplossing als je zelf weinig te woord kunt staan aan de telefoon omdat het nu eenmaal druk is op de zaak of dat je veel in de auto zit voor je werk. Je krijgt of na elk belletje een update of twee maal daags. Agendabeheer bespaart je veel tijdEen telefoniste van de telefoondienst staat jouw klanten netjes te woord en weet vaak wel precies waar ze het over heeft. Wanneer je wel zelf te woord kunt staan aan de telefoon heb je vast wel eens gemerkt dat het veel tijd kost om een afspraak met iemand te plannen. Zonde van je tijd, want je had nog genoeg andere dingen op de planning staan maar daarentegen ben je zo een halfuur tot een uur aan het bellen. Met agendabeheer van de telefoonservice is dit verleden tijd. Je krijgt bij elke wijziging een melding over de agenda en zo zie je direct welke afspraken nieuw zijn of zijn gewijzigd. Zo kun jij elke dag voorbereid op pad en je tijd optimaal benutten. Een ondernemer wil zijn tijd graag efficiënt benutten. Of je nu een eenmanszaak hebt of over een middelgroot bedrijf de regie hebt, voor iedereen is agendabeheer een handige service. |